100528

Hej! Igår var det bal. Hur var er dag igår? Min dag var bra. Vi åkte ner till stan och var nerevid halv 5 tiden någongång. Träffade alla ifrån klassen och andra treor och folk  man kände och kände igen. Vi tog sen bussen upp alllihopa och gick in på sundspärlan och blev bjudna på förrätt, huvudrätt och efterrätt. Riktigt gott och riktigt bra stämning kring bordet där jag satt. Sen efter en del dans eller ganska mycket dans på scenenoch även efter jag sjungit (haha) så åkte vi hem och bytte om för att sedan åka ner till stan igen! Och gå in på tivoli m.m

Men jag hinner inte sumera mer än så ust nu, för ska ner och möta upp Frida och Erica nere i stan för en del ärenden
Jag, Frida och Erica ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0