allting

jaha, har börjat skolan nu igen då, tillbaka till min klass, men den ser inte ut som denhar varit, en massa har slutat och det har bara börjat bli tråkigare, som tur är så går josefine kvar :) men iaf, så har fotografisk bild börjat nu och jag och josefine har fått låna hem en kamera, dagen då vi fick den glömde jag kvar den på busshållsplatsen (y) great! men som tur är så är inte kevin lång därifrån så han får gå & hämta den åt mig, sen i torsdags så bytte jag klass så nu går jag i Sos2a istället för Sp2c, :) och jag fick även följa med till norge, som vi åker till nu ikväll, :D drar nu im 2 & en halvtimme, då sätter vi oss på bussen & är inte där förren klockan 8 morgonendärpå. Då är det frukost och sen direkt är det vandring, lycka till tll mig säger jag bara som är sjuk nu också. sen igår var det min & fridas s.k ettårsdag, vi träffas varje år den 30 august, för att inte tppa kontakten, vilket vi inte kommer göra :) men nu måste jag gå & packa klart de sista utav sakerna, sen kommer jag hem på lördagsmorgon, (:

veckan som varit.

Kom hem från Stockholm i måndags efter några timmars körande, varit en kul tid, åkte & kollade lite på skansen, som inte dock var så stor som man tror den är nästan sju gånger så liten, sen var vi på gröna lund & sådant, sen blev det även el del shopping, wey. Senså nu i veckan, har det varit vänner, film & fester, har nog inte varit nått speciellt faktist.

Nu idag hade det mest varit lungt med grannen, film & sånt, senså imrgon blir det att frida kommer hit & äter frukost, kollar film, fotar, målar & bakar & sånt mysigt :) på kvällen kanske det blir strandfest får se, resten av veckan är rätt planerad, frida imorgon, sen fika med natalie på onsdagen & senare på kvällen sticka till malmö, och sen ska jag sova hos henne :) på torsdagen blir det att ladda upp lite inför skolstarten, Sp2c nu, sen sticker jag väl till U.S.A nästa år & tar mig ett år extra haha, men på fredag ska jag iaf träffa en saknad amanda :) & på kvällen fest med frida och så även på lördagen =D

stockholm

Nu närmar sig stockholm, imorgon drar vi till mormor & morfar vid sju på morgonen, morfar ska firas lite, sen vid åtta, sätter vi oss i vår van, & börjar åka emot stockholm! kommer bli ett syopp i vadstena & även övernattning. Var nyss ute med frida också & snacka & sånt, viktigt. Men iafall så är klockan nu nån minut i 12, & jag ska gå & lägga mig men finns på mobilden under resan :)

I veckan

Det börjades i måndags då våra amerikanska vänner kom hit, så det blev middag & sånt med dem. I tisdags så var vi hos mormor & morfar & åt, senare cyklade jag därifrån & mötte upp fråda vid anton,  & vi gick till mazze, min cykel hade plötsligt fått punktering. Men vi kom till mazze framåt tio kanske, helt ok fest faktist ttrebligt folk & så. senare skulle jag & frida dock hemåt, från husensjö, & min cykel gick inte längre att rulla för själva hjulet hade hoppat, så fick bära cyklen hem, & träningsverk hade jag nästa dag ;p men på torsdagen stack vi iafall till min farmor & åt med våra kusiner trevligttrevligt. senare på fredagen hade pappa fest, kom runt 25 personer, för att fira att pappa fyller 47 :) blev rätt sent de senaste gästerna stack lite ver tre, så blev direkt i säng. På lördagen stack jag & frida in till stan till olympia, träffade ted, nicklas & joel så stack ner & fikademed de & sånt mysigt! :) sen på söndagen tror jag inte jag gjorde nått spec, träffade nog sara, & sånt bara.