100525

Hej bloggen!
Det bara väller in nya läsare nu varje dag. Statestiken bara ökar, förut så älskade jag att ha många läsare, likaså som nu. Men nu bryrjag mig mer om vad jag själv skriver, jag gör och skriver blogg mycket för  min egna el. För att jag sen ska kunna gå tillbaka och lösa om mitt liv/ om hur jag hade det i denna åldern/dessa åldrarna. Men såklart skriver jag för att ni ska ha någonting att läsa också. vEt att ajg har många trogna läsare som går in på min sida och läser om vad jag göra och vad jag skriver varje dag.

Men nu ska jag sätta på tvn och sen åka ner en runda till stan och kolla om jag inte kan hitta de sakerna jag inte hittade i min storlek igår. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0