100513

Hejhej. Allt fint med er idag? Med mig är det bra. Jag ligger i min säng och kollar lite på tv samtidigt som jag försöker fixa ett problem som  har uppstått kring mitt ljud på datan. Det kommer inget ljud ut den hur jag än gör, så håller på att försöka fixa med det just nu.

Gårdagen var bra. Jag och Mathilda åkte till Mathias och kom dit vid halv 8. Då var det bara jag, MAthilda, Ap och  Tim där. så vi snackade och spelade lite spel m.m. Sen kom massa andra efter några timmar. Sen åkte jag Matilda, Frida och Tim ner till stan med Max. gick först för att alla skulle ta ut lite pengar och sen vidare till cardinal och fick ställa oss i kön.

Men tack för en bra resterande kväll sen allihopa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0