Old trends

När jag var hemma hos mormor har hon alltid hittat nya grejer honn visar mig, som jag skulle kunna vara intresserad av. Jag har fått hem koftor, tröjor, skärp och andra smycken hon bärt när hon var yngre..Idag hade hon en massa väskor som hon tog fram som hon visade för mig. Och alla var verkligen jättefina, enkla och precis min smak, men tog ändå bara denna gången med mig en väska/större pörs med mig hem.

Så om ni är på besök hos er mormor/farmor så snacka med dem om de inte har några fina gamla grejer de nte använder som ni kanske kan tyccka vara fina.. har fått hem en hel del grejer som jag älskar


(Större pörs för sena utekvällar vår/sommar..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0