Good day!

Nu tänkte jag blogga sista gången för idag.. Har varit en alldeles perfekt dag idag. Ett bra möte med Eva, sen stack vi hem och fick klart i princip hela pa arbetet, kanske någon mening kvar på disskussionen samt analysen men har vi projektplanen att skriva. Men det känns bra iaf! Sen gick jag på en riktigt skön massage, nu kan jag slappna av i några veckor igen. Och idag har solen varit uppe hela dagen! Love it.

Sen ikväll har jag bara suttit framför datan och snackat med underbara folk. =) Och ja just det, det är ju 100 dagar kvar till studenten idag med !! Snart är vi där mina kära vänner ♥

Och grattis till Mathias som fyller hela 19 år idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0