Godnatt

nu är vi snart klara med arbetet..tog lite längre tid än vi hade trott men vi kommer iaf att redovisa det imorgon om vi hinner.

Det blev en fika idag med Philip, även Zenia gjorde oss sällskap på espresso där vi tog några goda varma drycker. Vi väntade sen till Daniela slutade, sen gick jag och hon runder i stan till vi tillslut bestämde oss för att sätta oss inne på Sub där Daniela beställde mat. Vi snackade lite och sånt vilket behövdes med tanke på att vi verkligen inte har träffats på hur länge som helst. Var inte så längesen vi träffades varje dag för att fika oavsett väder, och andra planer haha ♥ men det var kul att träffa henne igen.

Imorgon ska jag upp vid 9 för att sedan gå til skolan för att ha sos och lyssna på lite redovisningar samt framföra vår. Sen sks aj ner i stan coh käpa present till min mamma, har fått i uppgift av pappa att köpa någonting fint och stort från honom också, så.. men har en plan och några ideer på vad det kommer bli i alla fall. Sen ska jag ner och köra en runda på lantz vid 2, sen hem en snabb runda och duscha innan jag ska ner i stan igen och dansa med Frida och senare på kvällen ska jag nog träffa Sebastian.
Vad har ni planerat imorgon? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0