100331

Godmorgon ! Då var det den sista dagen av mars.. ja april, då borde man väl kunna slänga på sig några shorts? Inte? nej det ser inte så ut, tror att man får vänta till det till kanske i slutet av april i alla fall?

Just nu sitter jag och snackar med Kajsaom vad vi ska göra idag, ville en sväng till väla, och Kajsa vill cykla dit men inte i detta vädret absolut inte, och sen gillar jag verkligen inte att cykla heller.. hade lätt valt att gå dt om det skulle vara så. Men nu får vi fundera om, vad tycker ni? Idag en regning och dålig dag? Orkar inte bara sitta och glo film för det känns som vi alltid gör det faktiskt.

Äh vet ni jag får fundera lite på det och sen återkommma


Kommentarer
Postat av: frida

hihihi, awwww. jag vågade :)

2010-04-01 @ 13:30:40
URL: http://fkvb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0