100313

Hej ! Känner att jag lite smått börjar komma igång md bloggen och bloggandet igen, Känns riktigt skönt.
Ligger här nu och kollar runder och fixar saker på datan annars kom jag nyss hem från stan, Kajsa ringde mig vid halv 11 imorse, och jag hade helt glömt att jag skulle till Getup med henne i förmiddags. Så jag fick snabbt springa in i mitt eum och byta om, slänga på lite makeup och åka iväg.. Sen efter det gick vi en runda i stan och sen följde jag även emd henne till hennes jobb innan jag tog bussen hemmåt.

Igår stack jag hem till Jock vid halv 10, Frida kom även någon timme senare. Men vi bestämde oss att åka ner i stan en runda ändå, fast vi inte skulle. Men det gjorde vi iaf, vi träffade massor av männiksor på knutpunkten men ja iaf, vi gick till hamnkrogen sen och satte oss med Marcus och Niklas och sen kom även Sebastian dit. Så där spenderade vi resten av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0