100306

Godmorgon! Vaknade och var riktigt pigg imorse runt 9iden? Längesen jag var vaken eller ens upp så tidigt en helg. Men iaf, igår var bra. Ja, vi var först hos Elise hela klassen eller många iaf, och sen vid 11 drog jag, Frida och tvillingarna Persson in till stan för att sedan promenera ut till tivoli. vi hängde in jackorna och sprang eller gick iaf jäkligt snabbt till knutpunkten och in på några barer där. Sen tillbaka till tivoli igen till vi senare gick till bussen vid halv 3!

Nu ska jag iaf försöka somna om, bilder kommer senare ♥


Jag och Frida skålar med det goda vinet

Wide, Karolina och Ann

Timo, Frida och Wide när vi 4 stack till stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0