Funderar på att..

Funderar på att slua blogga. Jag vet inte riktigt.. har bloggat sen jag örjade ettan, eller jag startade väl lite efter starten och skrev väl någon enstaka till flera inlägg per vecka. Jag la av med bloggningen och började igen när min bästa vän började med det. Så nu det sista året har jag bloggat bra, med flera inlägg per dag 3-4 i alla fall.

Vad tycker ni? Jag ville mina gymnasie år med på en blogg, för att sen kunna kolla tillbaka på. Jag vet att jag har många trogns läsare so går in och läser flera, eller bara en gång per dag så nu frågar jag er? Md ett jobb nu kommer jag inte kunna uppdatera lika ofta.. men ska jag ändå försöka? så ni får se vad jag gör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0