100626

Godmorgon allihop!
Hur var er midsommar? Min bara jätte bra. Det började med att vi stack hem till marcus, där vi tillsammans med marcus och andra killar spelade spel och drack och snackade! Sen gick vi ner till stan, vi gick till cardinal, marcus till gregard och de andra till hampan. så det blev en trevlig kväll.

Nu är det planerat att jag ska åka in till stan och käka någonting och snacka lite jobb med daniel. Ungefär vid två tror jag vi ska ses. Så nu ska jag göra vid mig och städa undan lite här hemma från igår ♥


Vi plockade blommor till våra midsommarkransar

Hahah fridas midsommarkrans blev lite sneeed

Jag i min sommarkrans

Frida var nöjd med sin ;)

Mats korkar upp champagnen

Alla gäster igår och värdar

Ett av de dukade borden

Det andra där småkillarna satt : )

Midsommar maten

Midsommarsjungande

Skål!

Ordningsreglerna för kvällen!

Efterrätt för mer än 500 kr




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0