100625

Okej nu är jag tillbaka igen efter en vecka- halvvecka i stockholm.. berättar mer om hela stockholms resan senare

Men idag är det midsommar som sagt. Kommer ihåg att vi förra midsommar var hemma hos my. De flesta i klassen vi gjorde iordning mat eller mest my och några andra tror jag. Var där och åt, snackade, skrattade och lekte lekar i regnet haha. Riktigt bra hon hade lagt upp det och planerat. Efter många timmar där tog jag ensam bussen ner i stan och mötte upp frida och åkte sen och firade resten av midsommaren hemma hos mathias.

Kommer bli svårt att slå den midsommaren i år tror jag. Vi har egentligen ingenting planerat.. vi ska åka hem till marcus på förfest med ett gäng. Sen vet vi itne riktigt än, blivit bjudna på några olika håll. Har inte riktigt tänkt ut vad vi kommer gå ännu.

Men nu ska jag in i duschen och sen hjälpa till mer här hemma ♥
Glad midsommar allihopa take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0