100604

Godmorgon alla!

Allt bra? Med mig är det bara bra. Iår var den bästa dagen på länge, sen balen faktiskt. Klassen + Palme och Lange samtaldes hos Elise runt 8. Då vi snackade, drack och spelade olika spel m.m. Hade riktigt kul, sen åkte mestadels av oss ner till stan och gick bortåt mot hampan. där vi träffade allt annat Hbg folk. Så vi stannade där ett bra tag och sjöng och beställde in drickor. Sen så gick jag och några andra iväg till Tempel, vilket so vanligt sög så vi gick ner igen till hampan och hämtade de andra så vi skulle ha roligare där. Det blev helt okej ändå. Sen gick jag ner till bussen med Elias han tog bussen och jag gick iväg till min nattbuss och åkte hem med den med Rufus. =)

Nu ska jag fixa till lite här hemma och plugg lite mer och sen sticka en runda till malmö ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0