100729

Hejsan! Det blev en mycket bra och lugn kväll igår nere på gröngräset nere på råå. Vi packade upp massa  filtar, musik och mat och satte oss där och snackade mycket minnen och lite framtid. Gick senare ner mot råå strand och mötte upp ludwig där och satte oss sedan nere på stranden istället. meningen var väl att vi skulle i och bada allihop, ludde hade tagit med grejer till både mig och frida men när han väl kom med det så var det lite väl kallt ;)

Håller på att göra vid mig och sen ska jag sticka iväg med ida upp till väla centrum och kolla lite i butiker m.m hon skulle leta efter någon kavaj och jag ska bara kolla runder och vara sällskap =)

Men nu måste jag skynda mig så inte ida blir sur på mig
Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0