100726

Hejsan. Vaknade upp idag och slängde mig som vanligt framför vår stora tv längst in och kollade på ett avsnitt t70' s. Sen var det dags att röja upp lite här hemma. Vi har ju rensat ut ur min garderob för att slänga, ge bort kläder till behövande så att säga. men ja det var inte mycket som blev slängt eller ska ges bort tyvärr. är alldeles för kär i alla min klädesplagg :'(.

Men nu håller allting på att ta plats i garderoben igen..tänk att vi hade 3 stora (klädeshängare?) till hjälp och detta är ju bara för alla koftor, långarmade tröjor o.s.v resten av, byxor, jeans, shorts, kjolar, linnen och t-shirtar och tunikor och allt vad jag har ligget i många lådor både i garderoben och i mitt rum.

Lite kläder





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0