100719

And I'm back!

Nu har jag fixat ihop allt och jobbet är fixat. Så nu kommer jag ha tid till er och bloggen lite mer igen =) Jag hade en helg i landskrona. Det blev jobb 3 dagar i rad, 12.00 till 23.30. tur att där kom några vänner och höll mig sällskap när det började bli lite mycket jobb.. om man säger så. Daniel iuppträdde även och han och nadia gick vidare till final och kom tvåa. Grattis till er än en gång!

Idag har jag städat och rensat ut ur min garderob har tusen tusentals kläder.. verkligen. Men jag klagar inte. Men nu är det snyggare och vidgjort för denna gången i alla fall.
Nu ska jag bara fixa till mig och sen åka ner till frida och spendera lite mer än halva veckan där.

Vi höres där elelr när jag kommit hem igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0