100701

Hej på er. då var det redan första juli år 2010. Det går snabbt och nu är det redan juli och jag jobbar för fullt. Jobb, jobb och jobb. Men just nu sitter jag hemma hos mig med frida och kollar på tv =) Är ledig imorgon imorgon ska vi åka in till stranden imorgon. Får passa på nu när jag är ledig..

Var i alla fall och jobbade idag i kristanstad med en resa på en och eb halv timme på dit och hemväg. Tog i alla fall en god luch inne på bagels cafe nere vid domus. Rekomenderar den starkt god mat och trevlig personal och bra placering.

Men nu ska jag vara social igen
Ha en bra helg om vi inte hörs! ♥


Bild på den goda bageln,, bagel med philadelphia, brie ost, senap and grönsaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0