Har nu lagt över alla kontakter..

Jag fick ju en ny mobil igen, den tredje nu på ett halvår. De har gått sänder, blivit snodda o.s.v. Men när jag bytte kortet från min gamla mobil intill den nya så kopierades bara alla nya, och nån gamal. så hade kanske 45 kontakter. Men tänkte att jag kunde få tillbaka kontakterna med tiden. men varje gång någon har smsat så vet jag ju inte vem den är o.s.v. Så gick in och hämtade min brors telefon och og ut hans kort och satte in den i min gamla mobil ocvh har nu skickat alla ungefär 300 kontakter till min nya mobil, eller af dem jag tyckte var viktiga.. så nu är alla på plats gen n ska jag bara klicka på alla för just nu ligger dem i min inkorg och jag måste acceptera dem för att lägga den i min kontakt lista. Men det är skööönt att det är fixat nu iaf !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0