130110

Sitter nu i skolan och har pluggat lite pjojektarbete.. Vi har verkligen kommit igång med det nu, skrivit inledning, avhandling, sammanfattning och börjat att skriva ner alla källorna. Just nu vet jag inte vadjag ska göra har gjort så mycket jag kan på projektet just nu annars har jag ingenting jag inte gjort eller kan börja på mer än då svenskan som vi ick idag. Tydligen hade inte bara jag med alla andra också missat att vi ska ha läst ut en bok tills nästa torsdag och även ha läst ett häfte+en massa sidor i en bok som vi ska ha förhör på..så det blir väl till att logga ut från data nu och göra det!

Jobb med PA - Check!
Lämnat in loggboken för månaden - Check!
Skrev klart samhällen och skickade in den igår - Check!
Tre dagar kvar till 18års festen - Check Check Check!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0