110110

Hej! Imorse var det dags för den först skoldagen efter någon månads lov.. och kan säga att den var sm man förväntat sig. Samma folk och fortsatt lite mycket att göra! Fick en del saker till att göra till imorgon redan så fåår se mo jag hinner eller orkar göra dem ikväll =) Hade tänlt lägga mig hyffsat tidigt så kan sova.. så jag kan upp och fira min bror som fyller 16 imorgon.

Var i stan efter skolan med Sara och skulle leta present till honom.. var redan iställd på att köpa en klocka till honm, svart eller vit, men efter jag träffat Danne och Jeppe blev jag övertalad om att den svarta var värd att köpa.. sen gick vi även en extra runda med dem inne i stan och åkte sedan hemmåt hit och rotade upp några bullan från frysten värmde dem och satte sss ner inför en massa the hills avsnitt till vi båda somnade i varandrar knän.

Nu ska jag nog ägga mig och vila en stund igen så bloggar jag mer ikväll när jag vaknat upp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0