100130

Hej på er! Mår ni bra idag? Jag mår iaf mycket bra! gårdagen var bra, vi stack till Malin och var där lite innan 7, vi åt spelade jag har aldrig med ett härligt gäng tjejer. Lite i 10 tar alla bussen ner till stan och kommer dit vid halv 11 då vi stack upp till tapaz och steakhouse! Träffade en massa fina folk, Johan, Linus, Bäck, o.s.v.

Sen fortsatte jag Frida, Emma och Linn ner till tivoli där vi också träffade massa folk som man inte träffat på mycket mycket länge. Vi skulle gå hem vid hav 3 men gick istället upp till tempel för att träffa Bäck, Zenia och alla de som inte varit på tivoli! Men det var en fin kväll, med mycket dans ♥

Nu sitter jag här och har nyss hoppat i mina mysbyzor och ska snart iväg och träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0