100129

Hej! Nu är jag hemma och har inte tidigare hunnit blogga. Men jag sitter nu här iaf och väntar på Frida som är påväg hit nu. Sen kommer My hit och vi ska köra uy till Malin där vi ska på 19års middag/förfest för att sen sticka vidare in till stan och sen sticker vissa in till tivoli och andra till tempel!

Var nere i stan tidigare och köpte saker till Malin.. allt var komiskt just då jag och Karolina skulle köpa men jag hade glömt penmgarna hemma och när vi kommer fram till kassan så har Karolina göömt sina kort hemma.. så vi fick kolla ibland några pengar vi hade ute och det var inte med mycket vi kom över priset som sakerna gick för!


Kommentarer
Postat av: Karolina

HAHAHA tycker vi är ganska bra på att handla...

2010-01-30 @ 19:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0