100121

Det blev ingen uppdatering igår osm ni säker märkte.. var to busy med allt annat i mitt liv så jag hann inte med det helt enkel sånt får ni ta!

Idag har jag nyss haft ett fett prov med en massa uppgifter ingen av oss i hela klassen kunde.. men ja det gick väl hyffsat bra ändå! Det jag har pluggat på kunde jag iaf och de flesta frågorna om det kom.. Nu sitter jag här med lite fin musik i öronen och bloggar en liten runda innan jag ska förflytta röven till sofforna ute i bibloiteket för att fortsätta på ondsakan som jag börjat läsa som skulla vara klar på måndag.

Sen blir det filosofi med betygsnack oh efter det blir det lite mat och sedan öppet hus för 9orna. Så sammanlagt kommer jag att vara i skolan i 12 timmar i streck idag? Någon som klagar? Nejnej.
Fredag imorgon, ´då blir det middag mm hemma hos Emma =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0