100110

Hoppade upp ur sängen tidigt imorse.. blev en lugn kväll här hemma hos mig med några vänner, middag och film. =)

Idag stack jag in en runda duschen, eftersom några tidigare frågat vad jag använder i mitt hår så tänkte jag berätta. Jag luxurious colume shampo, tvättar ur och applicerar sedan i lite sivlerscampo för att hjälpa håret att behälla sin blonda färg. Sen tar jag i lite av luxurious balsam.. Använder sedan mousse och även hårspray som är i samma kollektion som resten av de jag använder. Sen har jag tagit bild på visably clear, MEN den ska ni inte använda i ert hår utan i ert ansikte.. lätt att använda i duschen!

Har även tagit en bld på alla sakerna så ni får en bild hur de ser ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0