070110

Segt Segt Segt.. många dagar av loven ser ut sådär.. Gick upp i morse kom på att jag skulle ringa till lokalen för att vi skulle dit och kolla en sväng! där var såklart människor idag, så jag fick slänga av mig natttröjan hoppa i ett par byxor och köra dit.

Hem och sen ner till stan igen.. ner till körskolan för en ny körlektion. Det är tydligen så att det måste vara snö varenda gångjag ska ut och köra, men allt gick bra vi körde ut en runda vid Maria Park och cirklade runder och sen tillbaks in till stan igen. Kom sen på att det kanske var teori, så fick skynda in till den så jag inte skullebehöva vänta till nästa teoritillfälle =)

Nu har jag ätit och nu väntar lite kvällsmys ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0