I fredagas

Igår stack jag hem en runda till Frida innan vi stack vidare till Sunny. Vi, Frida, jag , Sunny, Benjamin, Jonathan och Kalle tog sedan bussen ner till stan vid 11 och gick ner mot tivoli. Jag hade gratis intröde där så var tvungen att vara där i ganska bra tid för att jag skulle kunna utnyttja att jag hade blivit uppskriven på listan. Vi gick sen mot knutpunkten och in på shackespere där vi träffade Dennis och han kompis. Vi gick sedan ner till tivoli igen och in! Var där till 3 då jag, Kajsa och Frida vi gick en vänta till Tempel för att se om det var några vi kände kvar! Många hade redan dragit till tivoli.. Vi träffade Dugge, Mathilda och hennes nkompis där som gick sen gick ner till knutpunkten och käkade., innan vi gick hem.

En bra kväll som alla andra på tivoli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0