Hemma från GetUp!

GetUp var riktigt trevligt.. vi kom in till en bar med mycket mat, mackor, kakor och en del dricka att ta. Sen gick vi in till stora scenen och satte oss för att kolla på föreställningen. Med sång, föreläsningar och i slutet en del prisutdelningar osm lottades ut.. kom dock hem utan någonting =(

Men sen gick jag och Kajsa ner en sväng till stan.. Kajsa skulle kolla efter några kläder men även jag (som vanligt) hittade någonting jag ville ha. en skitsnygg skinnjacka till våren/sommaren. Var egentligen varit ute efter en mörkbrun, som jag också hittade fast i en annan modell fast den satt inte alls lika bra som denna modellen.


Sitter bättre på och är snyggare i verkligeheten, bilden ger inte rättvisa åt jackan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0