100227

Hej och godmorgon! Jag och Kajsa tog bussen hem till Rufus igår innan vi skulle till tivoli. vi blev väl kanska 15-20 st och den blev en bra förfest till några av oss stack vidare in till stn till tivoli! Det blev som vanligt en bra kväll där med bra musik och fint folk.

Just nu sitter jag och pluggar lite kriminalogi som vi ska ha prov i nu i veckan. Jävligt smart av mig bara att ha tappat bort i princip alla papprena som vi hade skrivit till provet. Alla instuderingsfrågor med svar +anteckningar. Eller ett 2 papper har jag, ett med svar på frågorna 10-13 och sen ett papper med kanske en halv sida fakta. Aja, får bli att läsa direkt ut boken istället, som jag som tur är har fått med mig hem.

Men nu ska jag göra vid mig iaf innan jag ska ut och handla till ikväll
Bilder från igår kommer senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0