100213

Hej och godmorgon! Det blev en härlig kväll hos Ludwig igår. Vi stack vill maxi och köpte massa dricka, och massa gott att äta ochpromenerade sen hem till Ludde igen. Och satt och oss började kolla på baksmällan för han hade närligen inte sett den. Sen blv det massa snacka, sällskapsspel o.s.v. Mysigt!

Nu ska jag snart bli upphämtad av Kajsa så ska vi sticka in i stan och upp till Wallmans för lite fika, föreläsningar och även lite underhållning. så jag är uppe tidigt efter en sen gårdag. Försöka bättra mig på det så man kan utnyttja helgen till max! =)

Hoppas ni hade en bra kväll igår för nu måste jag sticka ♥.




(Det gick riktigt uselt för mig och Ludde haha..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0