100204

Hej och godmorgon alla där ute! Jag stängde av bloggen och datan tidigt igår för att ligga och kollla på tv istället..men efter några sekunders bläddrande mellan diverse så hittade jag jackass, och senare fist of zen. Riktigt sjukt vad man kan göra för pengar just i detta fallet i fist of zen är det inte så farligt eller äckliga grejer sätter kollar till programmet fear faktor så är ddet verkligen helt sjuka grejer som de utsätter sig för.. tror aldrig att jag velat gör något sånt. Eller visst jag är ganska modig när det gäller att göra farliga saker och så liknande men att äta kryp och allt annat de äter där had jga aldrig klarat av.

Men nu ska jag hoppa in i duschen istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0