Lite frågor

1. vad heter du? michaela mauritzson
2. vad kallas du? mich, micha, mika
3. vad vill du bli kallad? micha
4. födelsedatum? 15 november
5. stjärntecken? skorpion
6. lunar? ja, en gammal från 2002 kanske som jag aldrig är inne på
7. msn? såklart
8. helgon? nej
9. var bor du? eskilsminne
10. vad har du för mobiltelefon? silvrig ericsson 910i

11. har du en egen dator? yes
12. vem är din/dina bästisar? frida som är min bästis, sen bästa vänner är frida, sara och kajsa
13. vad ska du göra i sommar? resa hoppas jag, jobba och sola och badaaaa
14. vad önskar du dig i julklapp? pengar only !
15. favoritfärg? white
16. turnummer? 7
17. vad älskar du mest? mmm värme
18. intressen? dans, vänner och resor
19. favorit band/artist? flera stycken
20. favorit låt? saving the world

21. namnsdag? 29 september 
22. vad skulle du vilja heta? gillar många namn, men har alltid viljat heta emma förut
23. vad heter du på din msn just nu? michaela,    sweet
24. hur många är online? 62
25. vem är din 15:onde online? kevin levin
26. vem har du blockat? en massa
27. hur många grupper har du? 8
28. har du några olästa mejl på hotmail? haha mmmmmm för många
29. har du några nya kommentarer på bdb? har inte kollat på någon månad
30. i så fall hur många? vet jag inte

31. hur ser din drömkille ut? lång, muskulös och charmig
32. beskriv ditt hår? bång blont svall
33. har du några piercingar/tatueringar? bara i öronen
34. var skulle du vilja bo om du fick välja? australien eller i U.S.A
35. bor du i lägenhet eller villa? villa
36. vilken färg är snyggast på kläder? vitt, beige, brun, svart, ljusblå
37. vad har du på dig? gråa joggings, start linne och svart blus
38. har du något i håret just nu? nej det är utsläppt
39. vad har du gjort idag? arbetsintervju, prov i skolan och träffat daniela
40. vad ska du göra imorgon? göra högskoleprovet och ta det lugnt sen !

41. hur mår du just nu? jo jag mår bra, hur mår ni ?
42. hur brukar du annars må? great
43. är du sjuk? nej
44. har du ont någonstans? lite i magen
45. har du gått till tandläkaren detta året? nej inte än
46. har du några syskon? en lillebror
47. vad heter de isf? han heter martin
48. vilket är ditt favorithusdjur? hund
49. äter du ofta godis? nu för tiden ja !
50. vilket är ditt favorit godis? choklad ♥

51. vad är det finaste som finns? för mycket
52. vilken är din favoritdryck? ramlösa och mjölk
53. vilket är det favorit tvprogram? paradise hotel måste jag säga
54. vilken är din favorit veckodag? fredag
55. vem är din förebild? no idea
56. vad är det bästa med dig? att jag är den jag är, no questions
57. har du några komplex? hmmm hade mer
58. hatar du någon just nu? inte hatar men ogillar ja!
59. vem hatar du? ingen
60. har du kysst en apa? nej men pussat hihi

61. vilket husdjur skulle du vilja ha? doggy
62. är du allergisk mot något? ja stenfrukter
63. har du något nyss gb inlägg på bdb? har inte kollat
64. hur många bilder har du lagt ut? orkar inte kolla
65. vad har du valt för bild här ovan? ingen detta är ett blogginlägg
66. vilket band är det sämsta som finns? alla dansband 
67. är du kär? inte kär
68. i så fall i vem? vissa vet
69. vad är din civilstatus? singel :)
70. är du cool? ja, coolast är jag

71. är du homofob? nejnej
72. är du medlem på någon mer sida än bdb? absolut
73. i så fall vilken/vilka? blogg, sen några andra sidor
74. vilket är det fulaste tjejnamnet? flertal gamla
75. vilket är det fulaste killnamnet? bengt-inge
76. har du varit hos frisören det här året? hmm ja jag tror det
77. använder du nagellack? det gör jag, genomskinliga, rött, rosa, svart brukar det bli
78. har du persiener/gardinner på ditt rum? ja det har jag ja
79. har du eget rum? addå
80. har du dubbelsäng? I wish

81. har du en egen platt tv? aa en stor en !
82. när flyttade du senast? när jag var ett
83. vilken stil har du? en bra stil enligt mig själv
84. vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? ville heath ledger :(
85. vilken kändistjej har snyggast kropp? hmmm trädgårsgmästaren i DSW
86. vill du bli känd? ja, för skådespeleri
87. skulle du kunna tänka dig att bli prosituerad?  no no no
88. har du hoppat studsmatta det här året? naje
89. vilken är den godaste frukten? jurdgubbbbbe
90. äter du grönsaker varje dag? nästan verje dag

91. dricker du så mycket vatten som man ska? absolut ........ inte
92. är du underviktig, normalviktig eller överviktig? underviktig
93. hur lång är du ungefär? 173
94. är du nöjd med dig själv? oftast
95. vad är du bra på? en hel del
96. har du en egen hemsida? nej det har jag inte
97. är du medlem på din engelska bdb? varför skulle jag vara det?
98. vad är klockan just nu? tjugo över 3
99. hur mycket väger du? 58
100. är det jobbigt att svara på frågor? det började bli mot slutet hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är inte underviktig, bmi 19,4

and sure looks wider

2010-04-10 @ 19:01:22
Postat av: michaela

kul att höra :) folk säger till mig att jag är underviktig..

2010-04-10 @ 19:29:57
URL: http://mauritzson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0