Sticker ner och tränar

Nu ska jag snart ta bussen ner i stan och träna dans. Det börjar dra ihop sig till en uppvisning och jag har inte hunnit eller tänkt på att öva på dansen någonting.. och jag mår fortfarande inte helt 100 sen imorse. Men jag sk ai alla fall dit och kolla på. Det kommer ju uttagat folk till positioner och liknande idag och det kan jag inte missa så måste i alla fall vara med och dansa några omgångar innan jag kan sätta mig ner och vila.

Vet inte riktigt när datumet blir för dansuppvisningen men återkommer om det så ni kan komma och kika på den. ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig :)

2010-04-08 @ 20:02:56
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0