Nytt från Nelly

Okej jag bestämde mig för att beställa ett par nya skor ifrån Nelly. De jag fick hem var en aning försmå och jag vill verkligen inte ha ett par skor som jag kanske måste ta av efter halva kvällen. Så jag kikade in på hemsidan igen och hittade ett par skor som kallas Dublin. De är liknande ett annat par jag äger fast som är i tyg och är blåa. Dessa nya jag beställt är mörkbruna och är av mocka tror jag.

Tror att de kommer bli skitsnygga till ett par mörkare jeans och ett mörkgrått linne, eller bara en vanlig mörk bastopp!

Dublin SEK 229, Nelly  Shoes - NELLY.COM Dublin SEK 229, Nelly  Shoes - NELLY.COM Dublin SEK 229, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0