Beställa skor från Nelly

Nu var det så att jag var på Cardinal ja när var det nu.. jag tror att det antingen var på jullovet eller på sportlovet.. men i alla fall. Så var man där den kvällen och var en av de 99 första som kom in fick man välja bland massor av skor från Nelly. Så alla tjejerna sprang upp på en övervånigng och fick välja bland kanske 20-25 antal skor. Mitt val föll på ett par ursnygga beiga skor kallade Venedig.

Men såg nyss att jag hade fått en mail av dem som säger att de inte kommer pruducera den skon. De väljer att inte producera den skon som jag ansäg var snyggast och som även hade varit mest populär bland valen den kvällen tror jag.. Äe, så nu måste jag ändra mitt val och Nelly har tusentals skor.

Vilka ska man välja? Någon av dessa alternativen längre ner? =)

Jelena SEK 249, Nelly  Shoes - NELLY.COM Dublin SEK 229, Nelly  Shoes - NELLY.COM Marble SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0