100204

Godmorgon på er! Är hemma från Frida nu där jag sov inatt.. vi åkte in till stan en runda igår, såg remember me en bra film faktiskt även fast jag tycker inte slutet berörde mig. Men i alla fall sen drag vi in på knutpunkten och satte oss i hopp av att där skulle komma förbi några roliga filurer vi kunde vara med. Men jag smsade Bäck så kom han och Ludwig en stund i alla fall. Sen träffade vi Fridas Tobias och gick med honom till telegrafen där vi träffade ett helt gäng som vi kände. Någon timme senare när vi träffat Marcus och Benjamin o.s.v så åkte vi hem.

La oss i sängen och snackade en massa skit och girltalk långt in på natten då vi tillslut faktiskt somnade.

Just nu ska jag sätta på lite program på datan och sen städa lite och åka hem till Frida igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0