Yesterday was good!

Vi stack till stugan igår och började fixa till all mat och andra förberedelser. Sen lite över 7 började folket droppa in och in! Hade en väldigt trevlig kväll med min klass igen. Mycket dans och snacka och andra roliga saker:) Halv 12 började vi gå emot bussen och tog sedan den ner till stan. Nere i stan drags folk åt olika håll. Till tivoli, hem sen andra möttes upp av andra vänner de skulle se. Jag väntade på Frida nere vid Magnus Stenbock's statyn och sen hoppade jag på hennes buss! Vi åkte till ga där vi skulle träffa Niklas. vi gick hem till hans kompis och chillade där till lite över 2.

Blev en riktigt fin kväll, hoppas du hade en underbar kväll My!
Säger grattis även igen! ♥

Bilder kommer när jag har fått min kamera från My!

My's klänning jag fick låna under kvällen 
& till det körde jag med mina snygga heels från Orrica!


Kommentarer
Postat av: Adam

Härligt! Åkte inte du buss till stan ?

2009-09-19 @ 21:42:18
URL: http://nr0.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Haha, jo det gjorde jag :)

2009-09-19 @ 21:49:11
URL: http://mauritzson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0