Vad ska jag välja..

Nu när Frida fixade sitt hår blont igår funderar jag också på att fixa mitt hår igen. Jag hade tänkt mig att först färga håret brunt, åt det ljusare hållet, sen sätta in extentions så det blir längre och sen även locka det, vet inte om jag vågar.. Förra gången för ungefär 1 och 1 halvt år sen tonade jag mitt hår (vågade inte färga) och det blev till en början ganska bra kanske inte exakt den färgen jag vill ha men ändå brunt. Men några dagar och tvättar efter blev det gröna nyanser i det.. Är rädd för att det ska bli så igen eftersom jag har blonda slingor i det nu och expenderar det med brun färg kan det hända att håret blir grön-aktigt. Får fundera lite till på det, tycker det är fint med brunt hår nu när det är vintertid, snyggare till svart och mörkare färger :)

Kommentarer
Postat av: TereseErica

Kikar in =)

Hoppas allt är bra med dig!



Vilken är din favoritårstid?

Kramar /TereseErica

2009-09-09 @ 19:46:55
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det är det:) själv?



Sommaren/hösten älskar jag! Sommarn för vädret och kläderna ocvh hösten för kläder och födelsedag:) du självdå?

2009-09-10 @ 00:30:34
URL: http://mauritzson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0