Projektarbete, ohyes!

Sitter här i skolan nu efter den väldigt goda och uppskattade maten i matsalen. Vilket även har fått en ganska ny intressant inredning. Nog om det så sitter jag här nu med Holly och Johanna och försöker fördriva tiden nu vi har eftersom vi nu fick en håla på några timmar. Vad bättre att fylla hålan med än just mitt projektarbete? Går fortfarande rätt trögt med det men ska iaf försöka börja nu ioch när väl först meningen är på plats går mycket av sig själv sedan.

Sen om några timmar ska jag till nic, för att ha en plugghet eftermiddag med en klok som man vill säga det lärare. Iaf är han lite fruktad at vissa kan man väl säga. Sen slutar jag vid halv 4 och då ska jag och Sara ner till stan och handla lite. Förhoppsningsvis hittar man väl något roligt och inte allför dyrt nu innan jag har fått min lön. Någon ny svart jacka kanske? Sen blir det väl någon fika inne på Espresso House, och en och annan Chi-Latte, favoriten.

Men nus ka jag nog iaf försöka börja med projektet, wish me luck. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0