Good night

Nu har jag pluggat det sista för ikväll. Har skitit i allt annat jag skulle ha gjort idag eller ville göra. Men nu kan jag teorin rätt bra tycker jag så det var det värt :) Blir en lång dag i skolan imorgon, sen hem och sova och ta det lungt hela kvällen hoppas jag på.
Det är klassfest på fredag, vliket jag längtar massa till. Åker till skolan på morgonen, sen åker jag och My in till Maxi och handlar lite och fixar och sånt i stugan inför kvällen. kommer bli NICE. Sen efter det kommer vi sticka ner till stan och gå ut någonstans.. Mer om detta längre fram i veckan!
Nu ska jag hoppa i mina mjukis-kläder och bara mysa framför tvn restan utav kvällen

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0