Mich dieten

Ja, det ble inget väla idag känenr att jag har för mycket att plugga tills imorgon.. så alla skor och sådant får vänta på mig till länge fram i veckan! Ska man bli som de kända bloggorskna nu då som sitter och skriver vad de äter och vad de har för spesifika dieter och liknande?  Jag tänkte starta lite med en ny diet, haha tar och kör på att knappt bara äta k-special! Med tanke på att det är så bra för en, att man får massa energi, att jag tycker att det är sä jäkla gott! Vad mer kan bli bättre? Får väl se om jag kan hålla detta då? Äte det redan 2 av mina 3 mål om dagen nu och jag kan säkert byta ut frukosten mot det också!

Klicka, spara NJUT!
http://open.spotify.com/user/mmmich/playlist/7qvejgcQ1dWbDp1Ds6XGPL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0