Jag klarade det!

Människor! Jag klarade provet kan ni fatta det? Har varit nervös, orolig, darrig och värdigt stressad och säkert massa mer över detta provet jag nyss gick och gjorde! Jag klarade provet också med mycket god marginal :) Och, vet ni alla andra klarade det också, sikken bra klass måste jag säga! Så nu blir det dykning för oss på lördag, för mig och Sandra redan klockan 10 tror jag att det var.. Vi ska ju på klassfest kvällen innan, tror nog att nästan precis alla ska dricka så alla kommer vara på topp morgonen efter :) Vill bara ha fredagseftermiddag nu!

Men nu ska jag ta mig en till kall läsk som jag har suktat efter hela dan, detta förtjänar man verkligen!
Mer ingående senare ..


Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

Gillar du Tokio Hotel? :P

2009-09-14 @ 21:18:44
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0