Inväntar Frida..

Satt nyss och kollade på tvn och då kom Mrs. Doubrfire på. Min favortit film när jag var mindre. Är verkligen en mysig och rolig film som man kan skratta åt! Har ni inte sett den så kolla upp vilken det är :) Har verkligen inte kännt mig bra nu efter jag kommit hem. Känns som jag har feber och har ont i både huvudet och magen. Vet inte om det är sen gårdagen eller om jag börjar bli sjuk vilket jag verkligen inte vill just nu! Känns som jag ska svimma varje gång jag reser mig upp.. Så har suttit och myst med min Teddy idag, han har kommit till mig under hela dan den gullungen!

Men ska försöka dricka upp mitt vatten och kolla klart filmen
så hoppas jag att jag kommer att må bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0