Hej

Är i skolan nu i och har min 2 timmars långa håla som jag har ensam i min klass två gånger i veckan. Sitter och tänkte just på om jag faktist skulle dra hem, och hämta pengar tills i eftermiddag då Kajsa ville ta en fika nere i stan. Så kan man ju samtidigt kolla lite TV och sånt hemme ist för att sitta här och dryga ut tiden.

Något tråkigt som jag kan säga innan jag drar mig till bussen är att Åke Olsson dog i söndags :( Han var en av de alla åldringar som jag var med när jag jobbade på fregatten nu i somras. Han hade varit en väl känd fotbollsspelare som ung och var nu i tidningen med uppvisande för alla sina matcher och tävligar. Så säger väl sähär, rest in peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw, var det han du tyckte var snygg? eller ja, när han var ung haha. r.i.p. iallafall va.

2009-09-03 @ 21:38:22
Postat av: Anonym

haha jaa, jo :)

2009-09-03 @ 21:51:10
URL: http://mauritzson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0