Godnatt..

Ska börja med att säga att jag har slagit mitt besöksrekord idag! Trevligt sånt, annars ska jag snart krypa ner i sängen med mitt samhällspapper, ett glas vatten och gossip på tvn.

Börjar inte skolan imorgon förren vid 1, har samhällsprov och sen ska vi snacka lite på sosen så blir inte en så jobbig dag. Sen kommer Kajsa och möter mig vid olympia och så skjutsar hon mig ner till stan. Där vi ska fika och handla litagrann! Ett par vita converse, äntligen! Nu måste My ha med mina imorgon, blir tokig! Vad skulle jag mer göra.. vet att det var någonting jag hade planerat på kvällen också.. Kommer dock ej ihåg.

Måste lägga mig innan 1 idag, godnatt bloggen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0