Godmorgon..

Har nästan precis gått upp och ska snart hoppa in och ta mig en varm dusch. Efter det blir det att käka lite frukost. Tar väl bussen mot skolan framemot kvart i 12 tror jag.  Ska vara i skolan idag till 4 eller någonting kanske blir 5. Sen ska jag hem och byta om och sen stickerjag och tränar på turn :)

Nu är jag duschad och klar, iaf nästan ska fixa håret lite mer innan jag drar till skolan. Fortfarande lite små-blött, så ska in och föna det lite grann. Annars har jag nu nästan en timme innan bussen går, så blir lite TV inna jag drar miog ner mot stan.



Fin kavaj från Esprit, ett linne, Gina Trikot,                                              Favorit conversen, ska ta och
sen ett par valiga shorts från H&m.                  inskaffa ett par gråa och ett par andra vita snart också.
Smycke från Albrektsguld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0