Åter hemma..

Har nyss kommit hem från nästan en he-dag i stan. Stasck först in till ksolan och hade möte med Eva och tog sedan bussen in till stan där jag först gick in till banken och fick ut min lön och sen gick jag och fixade en present till My, 18års present! Sen mötte jag upp Kajsa uppe vid Mezo och sen gick vi och kollade runder lite i stan innan vi bestämde oss för att gå till Mezo och äta lite. Blev en bakad potatis somdet brukar bli om jag äter någon mat där! Sen gick vi lite till och sen tog jag bussen hem.
De sa i morse att man var tvungen att ladda ner nya msn förresten och jag vet hur den såg och ser ut. Mamma har den på sin data, tycker den är skitful. Men ja kunde ju tydligrn inte logga in om jag inte uppdaterade till samma så fick göra det.. Dålig, inga delade mappar eller någonting på den.
Har ni samma problem? För de är tydligen vissa som inte alls har behövt byta..




(haha, de gjorde en skink"röra" till mig, eftersom jag inte ville ha någon utav de andra ;d)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0