300909

Hej, skulle bara först påpeka att det var en väldigt lullig person ifrån min klass som skrev det förra inlägget.. Jag har iaf precis kommit hem ifrån stan där jag denna eftermiddag varit med Kajsa. Vi stack först ner en runda på trampolin där jag fick köpt mina nya converse, sista och de är mina :D Sen kollade vi även runder i lite klädbutiker där vi knappt hittade någonting speciellt. Sen blev vi sugna på att gå till Pistachia, de hade ju en invigning där idag och invigning är =billigt! så vi stack dit och trängde oss fam genom massorna som strömmade ut och in i butiken. Ut kom vi sen glada och nöjda med massa gottis fast några spränn fattigare.. Sedan skulle vi ha fikat men efter det kaoset och allt så skippade vi det.

Det är ju den 1 oktober imorgon. Vilket visar på at det är påväg att bli höst. Har inte riktigt velat inse det innan men jag känner nu att det nästan bara bli för kallt att ha kavajen eller skinnjackan. så i morse svepte jag om mig min extremt feta och snygga halsduk och rotade sedan fram bootsen. Det mysiga med hösten är ju alla de varma kläder och de varma chokladerna men dricker när man kommer in och ska fika efter snöstormen.. eller alla mysiga filmkvällar med vännerna! Längtar redan nu:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå lullig person?? :O

2009-09-30 @ 20:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0