270909

Godmorgon! Sitter där helduschad och klar att fixa vid mig lite granna. Vet inte vad som händer idag riktigt, hade inte varit fel att dra ut på väla eller sticka ner till stan en sväng.. Behöver nya skor har jag märkt! My har fortfarande mina vita converse och utan de klarar jag mig knappt! Så ska nog idag eller någon gång i början av veckan ner och köpa mig ett par till :) Annars ska jag väl snart börja pluggandet.. Ska fixa till projektarbetet lite och sen blir det matte, företagsekonomi och samhälle! Börjar nog nu..

Jo igår stack jag och Frida ner i stan och mötte lite senare upp Jesper, Daniel och Tobias. sen mötte vi upp Belinda och gick upp mot mezo (ej mezzo!) Satt där ett tag då även Emelie kom upp en runda. Sen gick vi ner och träffade lite folk i stan! Framåt 1 gick vi upp till Felix där han, Gabriella och Felix bror var. Så stannade där ett tag innan vi gick ut en runda och sen åke hem med Felix. Tack för kvällen allesammans! Vi taggar Costa nudå?!





Kommentarer
Postat av: Johanna

Costa kommer bli det sjukaste!!! :D

2009-09-27 @ 15:52:26
URL: http://johannasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0