260909

Hur är det med er? Jag är iaf jätte trött efter att ha kommit hem framåt 3 igår.. Det började med att vi tog bussen ner till stan och sen upp till Marcus. Där träffade vi lite gamla och nya vänner som vi senare åkte ner till stan med. snackade lite med Ida och sen fixade hon in mig på tivoli med hjälp av hennes lägg, och hennes kingston kort :) Hade en trevlig kväll med henne och Frida och även alla andra där! Dock var jag inte så taggad eftersom vi inte tänkt dra ut i första hand, men med lite folk man inte hade träffat på länge och annat välkänt folk blev det ändå kul.

Idag skulle jag och Frida ner och kolla på Eskil-Råå men känenr att jag har för mycket att plugga för det.. Så får stanna hemma nu i eftermiddag och sen ikväll så sticker vi väl hem till Niklas, dunno yet.

Kommentarer
Postat av: victoria

jaha okej, det låter ju as nice, dock tror jag inte att mitt huvud skulle klara av at ta hand om en massa barnkalas och skrik och grejer, haha ;P

Ja du, det lutar nog mer åt personlig assistent faktikt ;D

2009-09-27 @ 13:16:07
URL: http://vikkelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0